Pesanan Penaja

Sunday, July 10, 2011

Kisah Aku dengan 3 Orang Awek...

eh.. bukan yg ni..hehe

      Amboi.. cam pelik semacam je tajuk entri aku nih... yelah.. korang mane penah pun nampak aku ni ade awek... rupa2nya aku nak dedahkan rahsia yang aku ni ade 3 orang 'awek' tau... bukan sorang... 3 bebb... Tapi kalau korang nak tau, aku ni dah 'tak berapa mesra' dengan awek aku yg 1st ni... maklumlah dah lama kenal... Macam nak carik pengganti jerk... hu3... ape2pun jom bace entri aku nih pasal 3 awek aku... harap2 korang leh layan kemerepekan aku ni :P
aku ni actually ade 3 awek...

awek pertama

Sorang ni badannya kecik n comel... dia ni awek aku paling tua sejak aku berkenalan dengan dia lebih 3 tahun lepas...
Kalau nak dia berfaedah buat aku, aku kene belanja rm10 atau rm5 kat dia...
Tapi upahnya best gak.. dapat picit2 dia dengan 2 ibu jari aku nih..
Then, dapat dengar dia 'menyanyi' macam2 lagu terutama sekali lagu2 jiwang2...
Boleh pulak dia bertukar2 suara n bersuara 'jantan'... hehee
(cuba teka sapa dia)
TAPI.......................

awek nombor 2

Awek kedua aku ni plak besar dari bini nombor 2...
Aku berkenalan dengan dia kat plaza low yat,KL hampir 2 tahun lepas..
Dia ni mmg banyak menolong aku tau...
Dia suka tolong aku buat assignment sama2...
Aku pun suka tengok movie sama2 ngan dia...
Aku bila bersama dengan dia suka picit2 dia dengan 10 jari aku, lebih banyak daripada bini nombor 1 nih...
Dia ni aku xperlu berbelanja dia mahal-mahal sangat.. cuma bayar caj elektrik jerk di tempat aku dating ngan dia...
Lagi-lagi tak pernah kene dating di tempat luar-luar, dalam 'rumah' je :P
(cuba teka sapa dia)
awek no 3


Awek ketiga aku pulak lagi besar...
Siap boleh duduk mengangkang kat atas dia lagi
Kalau korang nak tau, dia ni minah rempit woo...
Yelah.. sebab aku berkenalan dengan dia setaun lepas kat tempat mat2 rempit selalu lepak ramai2
Dia suke bersama aku merempit kat jalan raya n pegi kerja/kelas
Tapi masalahnya, as my girfren aku kene belanja dia gak...
Kadang2 memanglah murah..seperti belanja dia 'air'
Tapi kadang2 mahal apabila dia dapat surat cinta dari abang polis yg tidak dikenali.. damnnn!!!
Dia tak lawa mana pun, 'second hand' kata orang sebab dia penah kapel ngan boifren lama..
Baju hijau la yang suka pakai tiap2 hari disertakan dengan tag nama "P" yg mungkin bermaksud perempuan...
(cuba teka sapa dia)

Tapi yang problemnya aku macam nak break ngan bini pertama aku nih..
Ala.. yg kecik2 tu... yelah.. dah 3 tahun lebih dah bersama dengan dia...
'Rupa paras' dia pun dah kedut2 n buruk sikit..erk
Boleh tak korang suggestkan aku 'awek baru'???
Kalau boleh, yang 'murah2' skit, tapi berkualiti laa
hehhehee

nampak cantik.. tp ntahla.. takut aku xmesra ngan dia plak.. hu3

p/s- nak tukar2, tapi blurrr.... hu3

28 comments:

  1. Salam,
    Nice entry.
    Aku dh lama gak x tukar hp.
    biar kerja dulu lah baru ku tukar.
    laptop msh elok...berjasa untuk buat tesis aku.
    motor second hand...mak aku hadiah...warna hijau asalnya...
    syg sgt pemberian mak.

    ReplyDelete
  2. woo abg , nk jd awek ke 4 leh dak ? hak3

    fuh nak tuko blackberry ek . nice3 . pilihan org zaman skang .

    ReplyDelete
  3. Gambar last tu macam boyfren aku je..dah setahun kami bersama siang dan malam..tak pernah berenggang..

    bagi aku dia boyfren aku yang paling hebat kalo nak dicomparekan dengan boyfren aku sebelum ni..

    Ko bleh amik rakan sejenis boyfren aku ni kalau ko rase jari jemari ko ckup halus untuk menekan2 dia..keypad dia kecik!

    Aku suggest ko amik iphone..biase lelaki lebih suke pkai iphone.. ;)

    ReplyDelete
  4. tambah laa lagi satu nas. bagi cukup kuota empat. hahahah. kereta ke pulak. :D

    ReplyDelete
  5. kesian bini pertama tu....mentang2 dah buruk ngan berkedut kau nak break pulak....hahaha

    kau memang tak akan mesra la ngan Blackberry :D

    ReplyDelete
  6. hahahaha
    'awek2' ko semua ada power hebat2 kan
    heheheheh

    Apabila Berniaga

    ReplyDelete
  7. @MGMSabri erk.. nice ker? mcm merepek je entri nih.. hehehhee...
    aku pun da lama sgt....
    eh... moto sama laaa.. warna hijau.. hehehe

    ReplyDelete
  8. @Nur Azila Ismail hahhaa.. boleh2.. ape salahnye??? hehehehehhehehhehee
    aah.. macam nk blackberri.. tp takut xbest lak..

    ReplyDelete
  9. @ainzowh.. setaun da.. lamanya.. hehehhe
    ade akses intenet x?
    aah... blackberry kecik sgt.. takut aku xleh tekan2.. hehee.. iphone ek? hrmm.. k.. aku check survey org len lak.. thx :)

    ReplyDelete
  10. @RIANhahaha.. xcukup duit la nk beli keta... da la lesen xde lagi.. hahaha

    ReplyDelete
  11. @hawiz hahaha.. kalau awek btol mmg xde la :P

    ReplyDelete
  12. @Aisyah Aina yeker???? erm.... aku nk cari henset cm iphone la cmni... thx atas pendapat

    ReplyDelete
  13. @Hansaah.. power2 n hebat2.. hehhee.. jgn jeles :P

    ReplyDelete
  14. Inilah lelaki habis madu hampas dibuang. Hampeh betul he..he..

    Sekali melihat gambar avatar bro macam Bruno Mars lah :-)

    ReplyDelete
  15. Kalau hendak menang bergaya saya cadangkan ngorat awek Korea (Samsung Galaxy S II). Baikk..bro

    ReplyDelete
  16. nasib baik takda tulis awek2 aku lisa surihani.. siti saleha ke..hehe.. mahu angkat iphone ker.. huhuu

    ReplyDelete
  17. pasal hp rupanya
    takpe, yang penting sempoi.. hehe

    ReplyDelete
  18. @akubiomed hehehee.. salah ker? hehehhee
    ek? adeh.. aku plak xminat artis tuh :P

    ReplyDelete
  19. @akubiomed awek korea tu mahal woo... aku rase harganya mencecah ribuan kot

    ReplyDelete
  20. @Zik hehehhee.. ape barang awek2 tu.. aku suka awek2 ni.. setia kot :P

    ReplyDelete
  21. @Esempoi ehh??? hahaha.. sempoi2 sudah ea bro sempoi :)

    ReplyDelete
  22. wei aku sokong bro akubiomed, ko pilih yg tula, dahla slim, sexy lak tu

    ReplyDelete
  23. haha.. awek ke 3 tu yg best..
    bekas org (2nd hand) tu.. hahaha..
    kalau betoi2 org, nak tak?? hihi

    ReplyDelete
  24. hahaha. =p
    yg pertame fon yg kedua laptop yg las moto. btol ke salah? kalo salah nak nangis nih.

    ReplyDelete
  25. awek pertama mmg selalu bertukar ganti..hehe
    awek kedua tu belum lagi tukar,sebab barang masih baik,
    awek ketiga mmg selalu kekal lama sebab harganya pun mahal jenuh nak tukar je bole kais pagi mkn pagi..:)

    ReplyDelete
  26. susupen gak post ko yg ni. ingt betol2 ade 3 awek. ;p

    ReplyDelete
  27. ,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
    //__l_l_,\____\,__
    l_---\_l__l---[]lllllll[]
    _(o)_)__(o)_)--o-)_)___
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Jom Terjah entry terbaru ??
    tip tip cuci enjin kereta

    Maaf dah lama aku tak ziarah blog ko lahhh... Maaf lah yerrrr...

    yupppp tak cukup lagi satuuu beb cari satu lgi cukup empat senang dah penuh 4 tak yah cari lagi

    ReplyDelete

Thx sebab komen entri.. bagi mereka yang dari wordpress atau reader yang tidak mempunyai blog,boleh komen dengan klik pada name/url. then tulis nama dan/atau letak link blog korang dan publish comment :)
annonymous juga digalakkan memberi komen :P

Related Posts with Thumbnails