Pesanan Penaja

Sunday, August 1, 2010

gadis sembang lucah dalam facebook

Assalamualaikum...aku pada pukul kira-kira satu pagi lebih semalam ader sorang minah nie (aku memang tido lambat...sampai pukul 2,30 pagi baru aku tido...esok pagi..haaaa...kompem la bangun lambat..aisyeh....:P) tiba-tiba dia chat dengan aku dengan berkata 'hye cyg'....pelik...pasal lak dia nak panggil aku cayang??? mentang-mentanglah aku nie bujang terlajak single lagi (padahal aku baru jerk 20 tahun)...ok...ini bukan stage yang dia bercakap lucah...tapi bila dia cakap pasal ayat yang agak menjijikkan:


korang boleh bayang tak? budak baru form 4 dah pandai cakap camtu....isk3....muka dia dahlah nampak baik..ayu jerk tengok dia pakai tudung..tapi sampai kesitu pulak...siap nak bagi hisap ehem-ehem lagi..isk3....:( ini lagi satu perbualan kami...

aku menolak ar 'tawaran' dia walaupun aku tau ini mungkin ajak-ajak ayam jerk..tapi dia cakap aku nie jual mahal pulak....aku takdelah jual mahal sangat..tapi kalau pasal benda lucah-lucah nie aku jual mahal lorh...ok ok jom tengok last perbualan nie....


ayat yang second last tue siap dia kata barang besar...ape barang besar tuh??? isk3..ak tak tahulah kenapa budak sekolah nie arif dengan ayat-ayat cam2...

nasib baik aku malas nak layan sangat dia cakap camtue....aku just mahu cepat-cepat nak blah dari chat dengan dia...huhu...aku tak tahu lah apa nak jadi pada budak-budak zaman sekarang....sudah tahu benda lucah lucah pulak...lelaki dengan perempuan sama jerk.....tapi aku menulis pasal nie bukan berniat nak menjatuhkan martabat perempuan lak..tak gitu..cuma nak bagi peringatan....

tapi aku pun merasakan dia cuma bergurau..takkan senang-senang jerk perempuan nak bagi maruahnya pada lelaki??? Namun,adakah dia patut bersembang dengan menggunakan perkataan lucah??? mesti tak kan?? Harap-harap kalau dia terbaca entri aku nie cepat-cepatlah insaf....amin....

pst-aku nie kacak,macho,ensem kiut ker?? sampai sometimes ade orang yang mesej lucah dengan aku?? yang perempuan tu adalah 1st time. tapi bagi lelaki yang ehem-ehem.....banyak kali juga...opsss...ok2..aku bukan gay ea....tapi perbualan lelaki yang 'senget' tu lupa nak print screen untuk dijadikan bukti...huhu :)



reading

87 comments:

  1. hahaha
    ko comey sgt laa tuh weh!
    hahahaha

    ReplyDelete
  2. tak yah layan la org sangap macam tuh....

    ReplyDelete
  3. huhuhu... terkejut den die boleh chat smpi gitu sekalii.. iye ker form 4? teringat adik2 ku

    ReplyDelete
  4. helo nak tanya sikit boleh tak ? err can i know her full name kat fb ? sbb saya rase macam that pic belong to someone of my fren . tapi die bukan nama nurul . may i ?

    ReplyDelete
  5. masyaallah. myabe ade org hack her account kowt.

    ReplyDelete
  6. aku rasa dak ppuan tu terlalu open minded la..selamba je sembang lucas2 camtu..ahaks...sengal tok minah tu..hahahaha

    ReplyDelete
  7. ah ah ah..bunyi sikit derita kalu makwe sangap.

    ReplyDelete
  8. dasyat tul minah sekarang.. =__="

    ReplyDelete
  9. terhangat dipasaran nih..

    hahah.. bgus tindakn kau jgn lyn..

    ReplyDelete
  10. Uish...
    buat full censor gamba ngan nama die...
    pasni org dapat cari klu censor skit je..

    ReplyDelete
  11. reen-
    xde la comey sangat...tapi nta la...ak xpaham...huhu


    mashi-
    taw xper...xyah layan jerk...sat jerk chat..pas2 aku buat dono...:)


    jard-
    hahhaa..adik aku pon form 4 gak...x ku sangka....


    mellow-
    ermm..buat masa nie aku xmao bagi namenyer nanti...nanti mlm nanti jelah k..aku akan bagi kat blog ko...huhu...tapi better ko bagi nama member ko kat aku...lebih selamat....:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai nas awk umur brape.......sye snggh knan dgn awk.....awk ade 6fon x bleh kta msj....

      Delete
    2. sape ni? laki ke perempuan? leh emel kat sy nashes90@gmail.com :)

      Delete
  12. cera-
    possible gak kalu cenggitu...harap2 bukan lah...huhu


    miro-
    xtahu la..terlalu open sangat..bahaya tuh..
    kalu aku nie gatal n giler sex,
    mesti aku tak melepaskan taw...
    hahahahaa


    hiro-
    hahahahahaaa....derita sangat laa......:P

    ReplyDelete
  13. aiz-
    memang dasat gak....tapi ingat..mungkin ade somebody yg hack acc dye....huhu


    mr syah-
    hahaha..so hottt.....nasib bek gak la aku xlayan..buang masa...geliiiiii..
    hehehehhee


    shuli-
    bukan aper...kao dye sendiri bace,harap2 dye insaf gak...n dye tukar gambar....nama dye nurul bla bla....


    zikery-
    amat x boleh blah..hahahahha

    ReplyDelete
  14. hahaha.. ingat lelaki je suka chat mcm tue.. gurl pun ade gak.. isk isk isk.. pakai tudung lak tue.. tah2 org guna acc fb dia... bhy gak tue.. tak pasal2 gurl tu dapat malu

    ReplyDelete
  15. pompan gilak.. cet siap copy part im.. sje ler tu nk tnjok dy hot. ehekk

    ReplyDelete
  16. yeke xlayan? ke pas say bye tu layan balik? ehhe.. kidding

    ReplyDelete
  17. kau patut censor habis nama n pic. org akan dapat cari die. klu bukan die kena pn, org nama nurul dlm fren list ko dpt tempias busuk nama. klu niat betul nak org laen sedar, kau patut jaga aib ppn tu. bukan sebarkan cmni. ckup skadar bg cth cte.

    sekadar tegur. no hard feelin. bdk akaun shah alam gak kan?

    ReplyDelete
  18. tercabar jgk iman camtu..huhu...

    ReplyDelete
  19. hahahaha...dasyat gak penangan nash...
    rmi giler yg menjadi giler dgn nash...
    hati2 nash...
    kalo sab jatuh hati dgn hobi ni jer...
    so mmg sgt best tukar2 pndgn dgn rakan satu hobi...
    mcm2 cerita lah...nnti tgk blog sab iyer...

    ReplyDelete
  20. illafira-
    taw xper...biasanya lelaki yg ske buat...huhu...aku pon merasakan ader orang yang hack acc dye...kalo betul..mmg cianla kat gurlz tuh..huhu


    ferra-
    jgn ckp gilak..hahahhaha....maybe dia bergurau kot..tapi terover plak...huhu


    suhaida-
    opss..kantoi..hahhahaha....kan3...memang ar better jgn layan..tapi aku nie xmao la sombong2 ngan orang...huhu..


    razman-
    bukan aku xmau padam pics dye,
    aku just padam muke jerk..
    pasal takot orang kata aku nie pun tipu untuk menulis entri berkenaan....huhu...
    yelah,aku pon leh berpakat kpd somebody untuk chat bende lucah
    n aku print screen dan publish...
    huhu...tp thx 4 advise........ak da padam nama dah....huhu...
    yup..
    aku uitm shah alam acc,nape?...:)

    ReplyDelete
  21. haha. ok. aku budak aftas. bru abes sem lepas.

    ReplyDelete
  22. satu je aku nk ckp bro. rugi xlayn. webcam mlm tu kompem dpt. haha!. lawl kn :P

    btw maybe budak tu kene hack. biasa mcm tu r. mamat2 mne yg bngng. pastu pekene kn. haha. stylo :D

    ReplyDelete
  23. menjatuhkan maruah perempuan je...
    ish!!!
    hot stuff la ko...

    ReplyDelete
  24. sbagai pompan, siyes ase malu..
    npe la dia leh cakap cmtu..
    xkesah la niat dia nk main2 ke pe ke..??
    tp yg ni sgt2 la memalukan..
    ~insaf la..huhu

    ReplyDelete
  25. kalau aku
    aku dah delete dah manusia tu
    hahaha

    P/S : Milah Hot Tapi Aku Lagi Hot!

    ReplyDelete
  26. ayleencutegirl-
    senget?? hahahhaha...ntala...


    fakhrul-
    agak la...lagi2 pompuan tue cantik....
    isk3...:(


    sabri-
    mane ader aku nie hebat...
    aku nie bese jerk..aku add dye sebab dye add aku dr myspace...huhu..yess..kne aty2...huhu

    ReplyDelete
  27. razman-
    owh aftas...aku tahu pasal tue..fast track right??? huhu..cayalah...:)
    hehehehhheee


    cybernetic88-
    hahahaha....ko nak ker??? huhuhu..ak xmao la..bahaya leh..ehehhee...taw xper...memang aku syak dye kene hack...sebab aku tengok kat fb dye cam pelik jerk...huhu


    senandung-
    taw xper...erk..mane ader aku nie hot...hahahha..aku cool la ishma..ehehehe


    zati-
    thx 4 ur opinion..yess...kalau guraw2 pon ade la batasnya....tapi kalau aku nie miang,kompem la habislah dye tuh...huhu :(


    hans-
    xper2...aku baru jerk remove dye tadi....takot kantoi dye tau kisah dye kat blog nie...huhu :P

    ReplyDelete
  28. perghhh nie mesti jadi keyword hangat nie..

    ReplyDelete
  29. OMG!!!sape yg berani gatal ngn laki aku ni??haa?cakap2..hahahaha...

    ReplyDelete
  30. baise la tuh.. gua slalu jgk kene gangguan seksual nih.. hahahahahhaa

    ReplyDelete
  31. uishhh..xsangke aku laki pom kna gnguan seksual!!
    oh..donia..dunia...

    ReplyDelete
  32. hahahahahah..nas!!!ko kena gangguan seksual??haha...scary~

    Tahniah bro sbb tak layan benda bodoh mcm tu...makin respek aku kat ko...sbb aku yakin tak ramai lelaki yg akan buat apa yg ko buat...tahniah bro!

    Moga perempuan2 ramai yg baca sbb aku perasan kewujudan perempuan yg bercakap 'rafas'(ckp lucah) ni kat bandar2 besar..

    tahniah bro!
    Latest post:Inikah pujian?

    ReplyDelete
  33. haha... respek la pada ko.. caya la..

    susah nk cr lelaki cmni.. kuat iman lagi nie.. alhamdulillah.. hee

    pompuan tu kan.. rse nak jer penampor.. memalukan kaum hawa jer.. dah gersang sgt tu kawen jer cpt2.. snang. haisss..

    mcm2 la skrg.. huhu

    p/s : ak off je chat tu.. sb takot hal mcm tu tjadi.. hahaha

    ReplyDelete
  34. tak bole blah beb mcm drama swasta plak..hahaha

    ReplyDelete
  35. bia betik nash..gila ah pompuan uh..x sgka ah ada pompuan bertudung wt macamtu..mmg memalukan org melayu,nasib dia borak mcmtu dgn sebangsa dia,klu ngan org bangsa lain mesti dia describe kita org melayu xleh pakai,bongok nya pompuan,x malu..huhu..

    nash kalau yang kotak kod uh ko xyah buat pun xpe,ko just tekan 'post option'yg kat bawah uh, pastu tekan 'compose settings', tekan 'show html literally'..kalau ko tau gak wat kotak uh t ak gitau..panjang sgt dah komen ni,hehehehe..

    ReplyDelete
  36. pompuan pon gatal gak der...bukan laki je ade nafsu...buas pompuan nih..kim slm kat dia...hahaha

    ReplyDelete
  37. budak kecik, kaw kene ingat, ko adelah inspirasi sexs 2010...banyak org akan crik kaw untuk melucah...















    kalu aku....layan sudah...muahaha sial x?

    ReplyDelete
  38. huhu..baiklh spjg suri cht kt fb blum png ada kes bgtu lagi.apa lagi nak buangkan jer list dia dlm snari fb nas.

    tak kiralah dia baik ke tak org punya akal bukannya kita dpt baca adehhh..bhya tu bhya..

    ReplyDelete
  39. gilaaa
    ke FB die kene hack ke?
    sape tau kan?

    ReplyDelete
  40. tak sanggup..baik bt okra baik dpt phla , buat pkra jhat dpt dosa..heee

    ReplyDelete
  41. ♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Kami DAtang Ziarah Blog Anda
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

    cehh budak zaman sekarang ni rosak lah... lebih advan plak bila citer tentang sex ni.. dunia sekarang ni haiiii serba rosak runtuh akhlah... siap offer plak...

    Alhamdulillah Naz tak sampai kesitu ye... bagus lah....

    ReplyDelete
  42. ish2 tak senonohnya ler..sabar sabar..

    ReplyDelete
  43. kdg2 bdk2 bwh umo lg pndi bnda2 cm 2..xsgke die leh ckp cm 2..xde rse malu ke??ish3

    ReplyDelete
  44. mak ai...teruk betol dak 2...tapi biase r, zaman skrg...da nk akhir zaman kn...byk sumber2 diorg blh tau bnde2 cmni...kita nk kawal pun makin hari makin susah...

    berbalik kome nas dekat website saye td, saye mmg dr uitm s.alam..

    sudi2 r dtg website 2 n komen..

    tp kalo entry awk ni mmg btol jd kat nas, da makin ssh r nk cari pompuan melayu baik...hehe

    ReplyDelete
  45. Wowww kronik dah nih..
    Macam mana la orang xpercaya dgn perempuan baik bertudung mahupun tidak..
    Nampak baik tapi otak lucah..

    Love,
    PojiePooh Abdullah

    ReplyDelete
  46. mak aii,,sengal glew,,,isy,,,dak2 da pndai,,klu da bsar cm ne la agknye

    ReplyDelete
  47. di mana agaknya maruah wanita sekarang di mata lelaki.... T.T

    ReplyDelete
  48. Gila ar...

    tanpa segan silu ....haish ..
    ape nak jadi ?

    ReplyDelete
  49. HAHA! asal ley lupa nk printscreen lak?. gilos owg cm uh kang sesng mau kasi. mintak dijauhkan.

    ReplyDelete
  50. ntah nape..

    aku rasa tak mo maki pompuan tu..
    since jiwa remajaku kuat mengatakan
    minah tu kena hack.

    ;D

    ReplyDelete
  51. sometimes kite kene lyn jgag chat cm ni
    p dlm dy bg dy nasihat :)

    ReplyDelete
  52. ala tu mesti kena hacked tu..aku pn penah dioffer mcm tu oleh kwn pmpuan aku sndri..pas kwn aku sedar akaun dia dihacked, trus dia post status akaun dihacked!!

    mcm2..

    ReplyDelete
  53. Dh buang tebiat ke ape budak perempuan ni? =.="

    ReplyDelete
  54. homakoii..gilo ko apo pompuan ni..

    ahh tu abang dia kot yg chat ngn hang...

    *berfikiran positif..haha

    ReplyDelete
  55. g mampus la pompuan mcm tu!
    pkai jer tudung
    memalukan!
    budak2 form 4 skrang ni mengalahkan adaults!!

    ReplyDelete
  56. @Zikr the Jalanan Sepi Perantau Memang jadi hangat pon..dpt top nombor 1...heheheh :P

    ReplyDelete
  57. @Cik Lily Erk..lily...sejak bile kite kawen??? hoho

    ReplyDelete
  58. @Hamzah Ian Erk..yeker????? camne tue?? hehehehe

    @echah mahsuri- taw xper...lelaki pon leh kene...nak wat cmne kann :P

    ReplyDelete
  59. @iqbalsyarie mmg kene...aku nie segan la ngan pompuan..kalo aku xsegan,mst aku da lama da kaco awek tue..hehehehe...

    @aterkakulaku- yeah..dunia ini...

    ReplyDelete
  60. @@ien_R@z Hehehehe...aku nie mane la kuat sangat iman.....hoho.... erm..bagus gak ape yg ko buat....offline je chat tue....

    ReplyDelete
  61. @life kami- hahhaa..drama swasta??? :P

    @Kimie Hashim Nta la....agak memalukan...tapi akhirnya segala persoalan terjawab.....

    @duniakuabstrak, erk...pulak..nape nak kim salam kat dia? :P

    @syaf-erks...inspirasi seks...ape plak...sengal la ko nie bro...

    @diraja- tak..exbf dia yang hack akaun fb dia....

    @hans- xdelete..kami da jd kawan baik da :)

    ReplyDelete
  62. @suriErm....akak bukan aper..akak da kawen..so xde la nak kco akak..hehheeh

    @ery farieha- eah..dia kne hack..sian2...

    @surihati_ku- mmg xsanggup..

    @afzainizam- erm..da rosak2....

    @lifekami- erm..saba2..hehhehe

    @fara farhana- taw xper...budak skunk da PANDAI...

    ReplyDelete
  63. @iklan percuma Budak2 zaman sekarang mmg da teruk da...nta la..perempuan baik mmg skunk susa nk jumpe...tp still ramai yg baik :)

    ReplyDelete
  64. @||| PöJìé PööH ||| Taw xper...sumernye sama....

    @iszieylyanziy, da besar nanti mst macam....

    @pejuang kesenian extreme- ofcoz? :P

    @si riang riang- ntahlaa...

    @ber_u_wang- yeah :D

    @mawar berduri- mmg xsegan...

    @shukur- fb dia kne hack...

    @cimut munniey- heheh..terlupe daaaaa

    ReplyDelete
  65. @nur Tepat skali....dia kne hack..

    @miss aslina- kne slalu bg nasihat..

    @sleepy- eh..samelahh.....sian kan??

    @izulman- ntah lerr..kekeke

    @ayue- ehehe..bukan abang dia,tp ex 'abang' dia..

    @nisa ferreira- lek2 la nisa..chill..
    hehehehe..bawak bertenang k.. :D

    ReplyDelete
  66. aku budak bacc ga, budak segmat part 8 sem depan.. ko part baper

    ReplyDelete
  67. @amir07_johor owh...samelah...aku part 4 sem depan...uitm shah alam...welcome my club..hehhe :P

    ReplyDelete
  68. haihhhh....dnia akhir zman....mcm nih ka dkatakn pmuda hrpn bngsa pmudi tiang ngara???mcm2....aku pn x paham ngan cra pmikiran teenagers zman skunk nih....

    ReplyDelete
  69. @aizah chan tu la pasal... diorang ni dah fikiran pelik2 dah... bernafsu.. hu3

    ReplyDelete
  70. ishh! ape lahh. kite nak ckp lucah dgn member sejantina sendiri pun punye lah segan! ni pulak dgn lain jantina. haishhh!

    ReplyDelete
  71. MALUnya...
    nie ke muslimah?

    ReplyDelete
  72. erk. tercekik. gila oh perempuan ni. huhu

    ReplyDelete
  73. blogwalking from Indonesia!
    kunjungan balik ya
    Blog Unik dan Menarik

    ReplyDelete

Thx sebab komen entri.. bagi mereka yang dari wordpress atau reader yang tidak mempunyai blog,boleh komen dengan klik pada name/url. then tulis nama dan/atau letak link blog korang dan publish comment :)
annonymous juga digalakkan memberi komen :P

Related Posts with Thumbnails