Pesanan Penaja

Friday, August 27, 2010

Lagu Alejandro nyanyian Lady Gaga Teruk dan mengandungi unsur Illuminati



Masih tak terlambat aku share dengan korang berkenaan dengan maksud lagu ini. aku baru semalam berjaya mendownload lagu alejandro dari youtube..amat lama nak download sebab lagu nie durasinya 8 minit lebih! Aku bukannya mendownload kerana suka-suka atau sedap mendengar lagunya,tetapi aku mahu melihat kebenaran sesetengah blogger lain yang menyatakan lagu ini mempunyai unsur-unsur illuminati. peliknya,lagu nie baru jerk di letakkan di youtube selama lebih kurang 2 bulan,tetapi jumlah viewernya seramai hampir 70 juta! dahsyat betul...huhu..aku download lagu nie bukannya sekadar suka-suka,tetapi cuma nak tahu apanya 'rahsia' lagu lady gaga nie yang disebut-sebut oleh ramai blogger.


amat menjijikan melihat aksi sebegini..tapi ada makna sebaliknya...

Bila aku tonton videonya sampai habis....masya-Allah..teruk betul!!!! macam orang yang gersang seks pulak mereka nie,lagi-lagi si lady gaga. masakan si lady gaga sanggup pakai bra dan spender semata-mata berjoget menari,malah dia sanggup menanggalkan branya kepada penari-penari lelaki yang tak berbaju untuk dilihat dan dipegang semasa minit akhir video nie..


okayh...pada mulanya aku lihat aksi macam ala-ala ketenteraan...tapi pakaian lelaki agak teruk jugak..yang tak bestnyer ada 2 orang lelaki membawa besi hampir menyerupai bintang bendera negara Israel. lepas tu ada lah nampak si lady gaga yang berjubah hitam membawa sacred heart (hati kudus). Sacred Heart ni adalah pendarahan hati Tuhan untuk umat manusia (dalam kepercayaan kristian). Hati yang Lady Gaga pegang tu ada bukan hati biasa biasa tapi ada paku dan dawai yang di lilit-lilit (simbolik) yang sama macam Sacred Heart of Jesus (merujuk kepada hati Jesus),sambil diikuti oleh tentera-tentera yang membawa keranda kepada si lelaki (mungkin bernama alejandro). alejandro tue siapa pula? ada sesetengah mereka mengatakan dia bukanlah seorang lelaki! habis siapa????? huhu







yang paling tak boleh blah,aksi berupa 18 sx pun ada disini...geli aku tengok...si lady gaga tue boleh pulak menari dan menyanyi sambil terkangkang-kangkang di atas badan orang lelaki sambil memegang tali di atas katil...kelihatan juga lelaki-lelaki yang mengeletek badan mereka di atas katil..entahlah...no komen....
banyak juga aksi-aksi yang tak sepatutnya orang Islam serta bawah umur menonton video serta mendengar lagu alejandro ni.


jangan pelik kalau kristian juga ada tasbihnya. Dengan menelan tasbih, Gaga menggabungkan dalam dirinya simbol ketaatan dalam agama dan juga bermaksud cara Gaga untuk mendapatkan Ketuhanan dengan cara sendiri.


bagi mereka yang lebih memahami maksud tersirat lagu ini,lagu ini mengandungi unsur illuminati dan banyak unsur-unsur simbolik dalam lagu dia. Bagi mereka yang ingin tahu unsur illuminati,bolehlah ke blog ini http://mistisfiles.blogspot.com/ dan tengok kat side bar kanan cari jentera fitnah al-masih ad-dajjal. Terlalu banyak penerangan berkenaan video ini...kadang kadang video ini bercanggah dan menghina agama kristian itu sendiri! tapi bagi mereka yang lebih berminat bolehlah ke blog beautifulnara serta search google berkenaan dengan lagu berkenaan. Bagi mereka yang meminati lady gaga serta lagu-lagunya,silalah korang berfikir banyak-banyak! bukan lagu ini saja,lagu bad romance pun ada maksud tersiratnya....jangan kerana seronok dengar lagu ini sehingga lupakan bahawa bahayanya ancaman illuminati terhadap masyarakat dunia khususnya umat Islam!
reading

32 comments:

  1. video klip nie..
    ninie pun dlm proses nak mendownload nyer..
    teruk lah org kafir nie
    macam2 dia buat untuk sesatkan org islam..
    kita kena lebih berhati2 dalam memilih hiburan
    jgn men redah jer..
    tanks nas tok info nie..(n_n)

    ReplyDelete
  2. kalau xsalah aku alejandro tu lady gaga ni tuju utk tuhan..

    ReplyDelete
  3. isk ladag gaga macam hape!!! . sumpah dasar iluminati dye tuh. thx for the info!!

    ReplyDelete
  4. sebab tu la saya tak berapa nak suka dengan lagu omputih ....

    ReplyDelete
  5. Ini bukan yg pertama,sudah banyak!Org islam,berhati-hati la dlm berhibur...bukannya Allah jadikan kita utk berhibur pun...huhu

    Cerita terbaru di blog:"saya nak kawin dan ada anak,dan lawan Israel!!"

    ReplyDelete
  6. itu yg bahayanya lagu2 mat saleh ni, bdak2 main dengar jer,bole tepesong secara senyap..bahaya2..

    ReplyDelete
  7. Lady Gaga antare barisan artis berkulit puth yang populer skrg..ramai..terlalu rmai yang meminati artis ni smpai org dah bleh terima 'kepelikan' dia termasuk la generasi muda yang menggelar diri mereka muslim..

    ain risau dengan generasi pelapis skrg..ramai yg xde kesedaran..sibuk dengan hiburan..ape la yang akan jd pd negara kita di mase yg akan dtg.. Wallahua'lam..

    ReplyDelete
  8. uish....bhaya la...apela nak jadi lagu2 neh..diaorang ni kalo bab2 menyesatkan mmg pandai!

    ReplyDelete
  9. umat islam betul2 dalam bahaya aku ada bukti... wake up!!! aku x bergurau dan sgt serius please visit my blog... illuminati=freemason=penyembah syaitan mereka skrg ada dimana-mana!!!! everywhere!!! setiap organisasi pasti ada ketuanya... aku rasa ketua pertubuhan sulit illuminati berlogokan "mata satu" sudah bersedia memnonjolkan diri...

    ReplyDelete
  10. btl2 mmg btl pun..ary pun ade wt post psl gaga'k ni..huhu

    ReplyDelete
  11. aku xsuka lady gaga dan lagunya lgpun lagu org puteh aku lyn maher zain jer..

    ReplyDelete
  12. amboi, sekarang ni kan nas, isu lagu alejandro ni mmg hangat, serius hangat..ramai org complain..ah kita buat bodoh je, klu kita tgk kita dpt dosa..
    *aku mmg gedik buat komen kat lady gaga macamtu nas..hahaha..up traffic aku yang suam-suam kuku uh..huhuk..aku minat lagu2 lady gaga ni, dia mcm catchy je, tp dia ni dah sesat habis dah..lantak dialah..

    ReplyDelete
  13. .•'´(_¸.•'´*♥♥*`'•.¸_)`'•.
    ----==--Kami Mengucapkan---==----
    Selamat Hari Kemerdekaan ke 53
    '•.¸(¯`'•.¸*♥♥*¸.•'´¯)¸.•'
    buat pembaca blog kami
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com

    uhhhh tak dengar lagu omputih cam tu.... tah hapa-hape tak masuk kepala aku lahhhh.... bebudak sekarang lah kemaruk fanatik sangat.... tahhhh apa nak jadi lah diorang itewwww

    ReplyDelete
  14. huhu. aku bru thu smlm awek aku cite kt aku. haha. lawl gle kn. adoi. dah la video klip gaga nk seksi je. flat la tu. haram =.=

    btw aku dah sebarkan kt fb :D

    ReplyDelete
  15. dah penah baca pasal video ladygaga ni...nampaknya dia director video ni sengaja mempersendakan Tuhan dan agama kristian, jgn sampai x lama lg Islam pun nak dimain-mainkan plk...

    LadyGaga tu hanya ikon yg dipilih oleh golongan illuminati tersebut utk smpai msg dorg sbb dia kan antara artis top skrg ni

    x lama dulu kumpulan dewa pun penah kontroversi sbb isu illuminati ni.jgn lupa AJL24 juga x terlepas dr isu yg sama

    ReplyDelete
  16. tak minat langsung Lady Gaga ni, cuma ada download lagu wakawaka, tu pun pasal anak suka, akak tak pernah minat dgn dia ni...ntah apa2..

    ReplyDelete
  17. lady gaga......i dont like it!!

    walaupun die nampak 'so fashionable'...but the thing is, who cares?

    ReplyDelete
  18. stupid lady gaga.. gagalll!

    by d way, 1st time visit here ;)

    ReplyDelete
  19. oh tak sangaka lagui dia ada makna yang tersirat huu..

    tapi tak salahkan klu kita dgr2 bisa jer..guna mp3..tapi jgan uplod dah ke sb secara tak langsung kita akan tgok lagu dan aksi tu scra tak langsung..

    bhya.smga jadi ingatan utk smua..

    ReplyDelete
  20. dah ckp buang.so buang kan jer lagu tu dari simpanan pendrive ku

    ReplyDelete
  21. memang ada unsur2 illuminati disitu...

    ReplyDelete
  22. pernah terbaca pasal benda alah ni dalam blog omputih..nice sharing..

    ReplyDelete
  23. nasss,
    hati hati tgk video ni
    nnti batal pocer
    ekekekekeke

    ReplyDelete
  24. haaa tau tak pe. hana 1st tym tengok video lagu ni terkejut gile kot. teruk gilerr. lpastu trus tak tngok da... menyesatkan..

    ReplyDelete
  25. hehe..bile bace entri..ika tringat anak buah ika..dye 6taon..dye nyanyi lagu alejandro tu tapi ta sebut alejandro..tp dye nyanyi jd arianto..hehe..

    takot plak tengok lambang illuminati gaga tu..ekstrem sungguh!

    ReplyDelete
  26. ha'ah,memang betul tu. hampir kesemua lagu dia menunjukkan unsur illuminati. apatah agi, keyrill ni memang minat giler si Lady Gaga ni, tapi minat dia dari segi positif. kan? tidak salah kalau kita mennton atau mendengar lagu dia. cuma ada batasnya..

    ReplyDelete
  27. dia memang bukan orang beragama....lady gaga penyanyi kerana dapat sokongan dari illuminati.

    Perempuan tolak cinta lelaki baik

    ReplyDelete
  28. @Ali ridha owh...mmg dia tak beragama...isk3..pihak illuminat mmg amek peluang populariti lady gaga sebar dakyah dia..

    ReplyDelete
  29. Illuminati tu bukan kristian...illuminati adalah anti -christ...harap korang x salah faham...sbb kdg2 org fikir illuminati tu kristian...tp sebenarnya x...dorang ada gereja satan...tp dowang anti kristian jg..dorang burukkan agama kristian dan agama2 lain..sbb dorang x percaya Tuhan...dorang percaya kpd Lucifer

    ReplyDelete

Thx sebab komen entri.. bagi mereka yang dari wordpress atau reader yang tidak mempunyai blog,boleh komen dengan klik pada name/url. then tulis nama dan/atau letak link blog korang dan publish comment :)
annonymous juga digalakkan memberi komen :P

Related Posts with Thumbnails