Pesanan Penaja

Saturday, June 5, 2010

BERITA SENSASI (sensasi lah sangat..huhu)



pendandan rambut baru-
syarikat salun SALLYSALOON telah mengupah pekerja salun rambut baru,cik nyet untuk bekerja disitu bagi menampung jumlah pelanggan yang semakin bertambah terutama sekali monyet-monyet yang bekerjaya tinggi..malah,pelanggan manusia juga boleh menerima perkhidmatan beruk itu dengan syarat stail rambut mestilah bersesuaian dengan trend fesyen monyet masa kini..huhu.



mr bean berubah-
huh,lama juga kita tidak mendengar khabar berita dari mr bean selepas lakonan terakhirnya beberapa tahun dahulu. sumber terdekat memberitahu bahawa beliau telah berubah menjadi 'wanita' kerana beliau frust selepas bercerai dengan isterinya. ada sumber lain memberitahu mr bean juga menjadi begitu kerana kecewa tidak menerima lagi tawaran berlakon mana-mana filem...(jangan mara aaa...haha)



 'haiwan angkat' di afrika-
di sebuah negara di afrika, satu keluarga telah mengambil nini,iaitu kambing betina peliharaan jirannya sebagai anak angkat selepas gagal memperolehi anak setelah berkahwin selama 3 tahun.(di afrika,jika 3 tahun berkahwin masih tidak mempunyai anak,maka mereka dianggap mandul). di gambar atas menunjukkan pak cik Watanegro sedang membawa(angkat) nini bersiar-siar di jalan raya selepas nini mengadu bosan berada di 'rumah' sepanjang masa..ekeke..




anak gajah gila seks-
seekor anak gajah di zoo batu caves(ade ker? entahlah..) mengemparkan warga zoo berkenaan kerana ia telah cuba membuat satu gangguan seks kepada pelancong dari argentina selepas pelancong seksi itu telah memberikan sebatang pisang kepada anak gajah berkenaan. ibu si gajah itu pula cuma berdiam diri.. nasib baiklah kerana dia terselamat dari dirogol oleh anak gajah berkenaan kerana pak cik zoo telah berjanji ngan anak gajah itu untuk ke disko malam itu..ehehe..

7 comments:

  1. ahaha
    mane ko dpt gamba cam neh weh?
    hahahah

    weh neh email fb aku.
    rajin add laa eh?
    reen.sofee@gmail.com
    leh sembang sembang!

    ReplyDelete
  2. ahahahaha....adelah dari member2 fb aku...pastu aku wat hakcipta sendirik..ahahaha..pepandai ar carik...ermmm.ak jrg on9 fb...okies..

    ReplyDelete
  3. sakit perot tgk!!!

    p/s: x lame lagi kayo la ekau ye... nuff semakin up dan up dan up lalala

    ReplyDelete
  4. salam,kueng3...
    bahaya n lawak cite hang nih...
    teruskan berkarya...

    ReplyDelete
  5. miss-ye ker...ak mls nk fikir nuff da...ahahahha


    sab-bahaye? ape yg bahaye nie? ekeke

    ReplyDelete

Thx sebab komen entri.. bagi mereka yang dari wordpress atau reader yang tidak mempunyai blog,boleh komen dengan klik pada name/url. then tulis nama dan/atau letak link blog korang dan publish comment :)
annonymous juga digalakkan memberi komen :P

Related Posts with Thumbnails