Pesanan Penaja

Monday, May 24, 2010

Warkah Dari Saya 1.




ermm..nie pula artikel pasal diriku..yelah..blog ini diselang selikan personal dan juga bahan lain.. terima kasih jugalah kepada pengunjung blog saya terutamanya follower saya yang sudi membaca artikel saya yang tidak semenarik dengan blog lain..lagi2 baru-baru ni saya dapat tahu saya memperoleh pendapatan dari nuffnang cuma RM1..mungkin terlalu kecil untuk cover kos-kos seperti bil elektrik dan kos lain seperti kos kepenatan,kemengantukkan,kos laptop dan sebaginya...tapi sekecil-kecil tu harus saya bersyukur..yelah,saya bukannya sudah lama menulis blog..tak sampai dua minggu je..errmm..nak tulis ape ek?

saya juga masih lagi berada dalam keletihan..yelah,tiga kali berturut-turut keluar rumah...bersosial...ermm..bukan bersosial macam pergaulan bebas ker clubbing kr hape ker...just meet old friends..dan semalam saya ada reunion dengan pelajar-pelajar sekolah lama sk kampong batu batch 1997-2002..memang best..sekali jumpa,macam da lama kenal da..lagipun sudah lama tak jumpa..best sangat dapat jumpa dengan mereka...best2..nanti saya akan publish artikel pasal reunion sekali dengan gambar-gambar...

erm...esok nak publish pasal ape ea?? sebenarnya kau pun dah takde idea nak tulis dalam blog nih...err...dan tak lupe,kalau sesiapa yang bukak blog saya,tolong 'ringankan tangan' meng'klik' nuffnang ads tue...ala,senang je,lepas klik padam balik..bukan suruh nak tengok ads tue..ehehehe:P kalau ader cadangan,korunk boleh la bagi komen kat post ini,ape artikel yang patut saya publish..korunk komen,saya pasti komen anda balik..percayalah...:P(pergh....)

9 comments:

  1. seronok ny nuff kau ade singgit.aku doploh lime sen jeh..sdeyh..

    ReplyDelete
  2. memang sedh sangat...macam sia2 jer...isk3...

    ReplyDelete
  3. ala...ak nyer bil banyak seh...nseb bek ak bru je xsmpy 2 minggu blogging..

    ReplyDelete
  4. nas!pe kata ko tulis pasal life ko.hehehehe

    ReplyDelete
  5. hikhikhik.. xpe rm 1 tu bley bagi saya je kalau xnk.. masok tabung.. wahahaha

    ReplyDelete
  6. iqbal...err...malu ar pasal ak jer semua...ak nk campur aduk...

    ReplyDelete
  7. nichkhun...ermm..macam nak sedekah jewp...ehehe..amik la...:P

    ReplyDelete

Thx sebab komen entri.. bagi mereka yang dari wordpress atau reader yang tidak mempunyai blog,boleh komen dengan klik pada name/url. then tulis nama dan/atau letak link blog korang dan publish comment :)
annonymous juga digalakkan memberi komen :P

Related Posts with Thumbnails