Pesanan Penaja

Tuesday, May 25, 2010

reunion SKKB-imbau kenangan 2002..


reunion budak sekolah rendah mula dirancang dalam facebook selepas ramai member-member bekas sekolah kebangsaan kampong batu(SKKB),kuala lumpur di temui di facebook..kami tak sampai tiga bulan ditemui semula di laman itu...reunion diadakan baru-baru ini,Ahad 23 mei 2010 di kompleks mutiara,kl pukul 12 tengahari(tapi majoriti datang lebih dari jam itu).

pertama kali kami bersua setelah LAPAN tahun berpisah,memang amat menyeronokkan, apatah lagi pertemuan kami seperti kawan yang sudah lama berkawan. ramai yang saling tegur menegur,ada yang semakin tinggi,ada yang semakin 'besar',ada pula semakin cantik,cun dan ensem:P..ehehehe...kawan-kawan yang pergi ialah, zamir,azmeer,asyikin,izzati mustaffa,izzati ibrahim,najwa,fendi,saye,paval,zarina,firdaus,choot,nasrun,arif,syahirah,haslina,aisyah,aiman,poten,faizal ewok,lukman hakim,anuar,err...ade lagi yang tertinggal...tak tahula...tapi rmai yang tak dapat pergi sebab ada kelas,kerja dan sebagainya..

tempat kitorang adakan reunion mulanya di pizza hut..ermm...maaf sebab ade suara-suara yang menyatakan ketidakpuashatian kerana bayar pizza seorang rm25,tetapi makan piza 2 keping+coke..aku nie sup cendawan tak dapat makan,tak cukup...adesss....harap2 orang yang menghandle nie yang kurang aktif membogging nie cari jalan penyelesaian..

pas2 lak sesi main boling...ehehhe...10 orang je yang main boling..main 2 set,yang tak puasnya,ak main kalah jer...yela dapat tak sampai 60..tak pernah spare atau strike..hehe...maybe bola disini tak cukup baik....erm..last2 kami balik...tatata..

4 comments:

  1. sweet memories that never i forget..hopefully next tyme we can meet almost 100 ex skkb students..insya-Allah...

    ReplyDelete
  2. mgkn lain kali dpt menang main bowling...
    xpe..yg penting dpt jmp kan?

    ReplyDelete
  3. ~~~@@@~~~
    ” Salam dihulur salam sejahtera,
    Pemanis kata pembuka bicara;
    Dari Blog kami bercerita,
    Untuk tatapan sahabat semua”
    ~~~@@@~~~
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

    Salam lama betul tak ziarah cozz ade buzzy sikit lah maaf ye lambat sampai blog kamu ye…

    waaarrgghhhh ... aku teringat zaman sekolah aku lah... dah lama tinggalkan sekolah

    ReplyDelete
  4. sabri-taw xpe..at least kte enjoy..ehehehe...

    afzainizam-ehehehehe...memang...kalu intenet lambat,sumer xmenjadik..huhu

    ReplyDelete

Thx sebab komen entri.. bagi mereka yang dari wordpress atau reader yang tidak mempunyai blog,boleh komen dengan klik pada name/url. then tulis nama dan/atau letak link blog korang dan publish comment :)
annonymous juga digalakkan memberi komen :P

Related Posts with Thumbnails