Pesanan Penaja

Friday, May 21, 2010

Blog:Aku kena pandai uruskan masa!


errm...entah la ape ak nk tulis sekarang...tapi ak terfikir pulak nak tulis pasal diriku...diriku selepas menulis blog..huhu..ak menulis blog tak sampai dua minggu.dahulunya ak on9 dengan membuka facebook dan kadang kala myspace.


tapi sekarang ak da semakin jarang membuka facebook,memanglah buka juga tetapi sekejap saja..myspace lagi la,haram lame tak bukak...huhu..namun,'ketagihan' on9 aku memang memakan diri juga..

waktu tidurku memang sudah berubah...perkara ni bukan berlaku masa ak buat blog,tetapi masa 'zaman facebooking' aku..kadang2 pukul 4 pagi baru ak tido..last2 lepas subuh ak tido hingga bangun pada pukul 10.30 hingga sampai pukul 12 tengah hari! huhu.. pastu sambung on9..


malah,kadang2 selalu gak petang ak tertido sampai waktu maghrib..xelok kan?? last2 malam lak,sambung on9..kadangkala sahaja aku tengok tv..mata pon da nak macam panda da..hehe..ala2..xensemla kalau camtu..uweeek.

memang perkara nie xelok pada badan aku...yela,badan aku ni kan kurus..memang jadi cepat letih kalau jadual aktiviti aku macam nie..dahulu aku ade jugak tolong mak di dapur...anak mak kan..hehe..tapi sekarang da jarang sudah..so,aku berazam ingin menguruskan masa dengan sempurna...yelah,target aku pada cuti semester 2 bulan nie ak nak tambahkan beratkan badan...so,aku akan luangkan masa untuk bersenam sikit...:)

7 comments:

  1. uiskh..bahaya tu..kena kawal utk kesihatan ;)

    ReplyDelete
  2. huhuhu...yup...nak kawal nie...hehehehe...thx follow...i follow u back,chekgu...

    ReplyDelete
  3. Elok lah tu rajin tolong di dapur...teruskan.
    on9 hny ketika perlu saja...
    Nice blog...terasa diri muda bila masuk blog nih...hepi2 story...

    ReplyDelete
  4. sabri...ehehee...welcome....mcm 'teramat' mude....malu2...:P

    ReplyDelete
  5. ehehehe..thx 4 ur comment..

    ReplyDelete
  6. hahah,kadang2 saya pun bgitu jugak, sjak hbis tmat je,,trus jadual tido lari...tapi..lps ni..kne back to normal sbb x elok sgt pun tido lwt2 ni

    ReplyDelete

Thx sebab komen entri.. bagi mereka yang dari wordpress atau reader yang tidak mempunyai blog,boleh komen dengan klik pada name/url. then tulis nama dan/atau letak link blog korang dan publish comment :)
annonymous juga digalakkan memberi komen :P

Related Posts with Thumbnails